Do stěhování firmy zainteresujte i své zaměstnance


Stěhování firem v Praze Odnes to, a ostatně i jinde v republice, je většinou rozsáhlá akce. Máme tím samozřejmě na mysli větší uskupení osob a majetku, nikoli například dva živnostníky, kteří pracují v jedné kanceláři, a co si kancelářské stoly, komody, koberec a papírové šanony přestěhují vlastním autem. Jde nám o rozsáhlou akci s více zaměstnanci, například o kancelářské prostory ve třech patrech obytné budovy, kde se pohybuje sedmdesát lidí, a kde panuje čilý ruch, kde se využívají společné prostory kuchyňky, jednacího sálu, toalet atp.

práce v kanceláři

Jestliže se majitelé firmy rozhodnou přemístit jinam, a těch důvodů je celá řada, měli by uspořádat ihned poté, co se stěhování potvrdí a zajistí služby stěhovací firmy, poradu a oznámit tuto skutečnost všem zaměstnancům. Toto je velmi rozumný a zásadní psychologický tah, neboť každý se jednak může rozhodnout, zda i nadále bude sdílet s ostatními svůj pracovní prostor, a pak každý dostane možnost podílet se na stěhovacím procesu a významně jej usnadnit a urychlit. Jde hlavně o balení věcí do krabic, jejich pečlivé označení, třídění firemní dokumentace a různých předmětů, a také skartace nepotřebných dokumentů pomocí skartovaček. V této fázi také mohou zaměstnanci odkládat nepotřebné věci do jedné místnosti, odkud je stěhovací firma odveze jako odpad na sběrná stanoviště.

stěhování kanceláří

Motivovat zaměstnance ke společnému úsilí lze samozřejmě ústně, na poradě jim vysvětlíte, proč by měli mít zájem se starat o společnou věc, která celou firmu živí, ale samozřejmě je vhodné nabídnout jim i finanční odměnu, od toho obvykle slouží firemní fondy (známé repre fondy), z nichž lze nakupovat občerstvení – donášku pizzy, nákup zákusků a obložených chlebíčků, a peníze lze také mezi ostatní rozdělit spravedlivě rovným dílem – každému je vyplatit formou mimořádných odměn. A čím více férově se firma chová ke svým zaměstnancům, tím lepší pracovní klima tu budete mít.